خلاصه آمار

5 روز دیگر تا ولادت

جمعه, ۶ فروردين ۱۳۹۵، ۰۶:۲۴ ب.ظ

مادر از نگاه امام موسی کاظم و امام رضا علیه السلام :

 

امام موسی کاظم(ع):

امام کاظم(ع) فرمودند: «همانا فاطمه، صدیقه و شهیده است.»

سلیمان جعفر می‏گوید: از امام کاظم(ع) شنیدم که فرمودند: «درخانه‏ های که اسم محمد یا علی، حسن، حسین، جعفر، عبدالله و از زنان فاطمه باشد، فقر و تنگدستی وارد نخواهد شد.» 

 

امام رضا(ع):

امام رضا(ع) از اجداد گرامیش نقل می‏کند که پیامبر(ص) به علی(ع) فرمودند: سه فضیلت‏ به تو داده شد که به من داده نشده است.

علی(ع) عرض کرد: چه چیزهایی به من داده شده است؟ فرمود: تو پدر زنی چون من داری که من چنین پدر زنی ندارم، همسری چون فاطمه به تو داده شده که به من داده نشده است، حسن و حسین به تو داده شده که به من داده نشده است.»

امام رضا(ع) از پدران بزرگوار خود از رسول خدا(ص) نقل می‏کند که پس از ازدواج علی و فاطمه(ع) خداوند عزوجل فرمودند: «اگر علی(ع) را نمی‏آفریدم برای دخترت فاطمه همتا و همسری در روی زمین یافت نمی‏شد.»

5 روز تا ولادت حضرت زهرا ولادت ولادت حضرت زهرا
  • ۹۵/۰۱/۰۶
  • بسیجی گمنام

نظرات (۳)

سلام علیکم
در عین اینکه پست کوتاهی بود ولی خیلی پر محتوا بود ممنونم
یا علی التماس دعای فرج
ღ*•.¸ســـــــائِلُ الزَّهــــرا¸.•*´ღ
سلام
عیدتون مبارک
سال خوبی داشته باشین


۶ فروردين ۹۵، ۲۰:۳۵
پاسخ:
سلام 

عید شما هم مبارک 
... یک بسیجی ...
التماس دعا
۷ فروردين ۹۵، ۱۰:۰۹
پاسخ:
محتاجیم به دعا
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
باز نویسی قالب توسط گروه فرهنگی سردار هور