خلاصه آمار

نیمه شعبان

يكشنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۵، ۰۸:۰۰ ق.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

ابوبصیر می گوید : امام باقر فرمود 

روزی رسول خدا در میان اصحاب خود دو بار فرمودند : 

بار خدایا بزودی برادرانم را به من برسان 

برخی اصحاب که پیرامون ان حضرت بودند ، عرض کردند : آیا ما برادران شما ، نیستیم ای رسول خدا؟

آن حضرت فرمودند: 

نه شما اصحاب من هستید ، اما برادران من گروهی هستند که در آخرالزمان به من ایمان می آورند در حالی که مرا نمی بینند خداوند ان ها را با نام هایشان و نام پدرانشان به من معرفی فرموده است پیش از انکه آنان از پشت پدران و شکم مادرانشان خارج کند 

هر آینه یکی از آنان به دین خود ایستادگی می کند در شرایطی سخت تر از دست کشیدن به شاخه پر خار گون در شب تاریک یا همانند کسی که آتش افروخته چوب شوره گز را که بسیار دیرپاست ، با دست های خود میگیرد 

آنان چراغهای شب تاریکند که خداوند ان ها را از هر فتنه تیره و تاریک کننده ای نجات می بخشد

پ.ن:

برادران پیامبر ،  چراغهای شب تاریکند 

دیده ایم ان ها را رهبر هم گفته بود که شهدا چراغ راهند

*

این پست تنها برای رضا خداوند متعال می باشد 

احادیث احادیث معصومین احادیث مهدوی تا نیمه شعبان حدیث حدیث روز حدیث روزانه حدیث مهدوی روز تا نیمه شعبان نیمه شعبان
  • ۹۵/۰۳/۰۲
  • بسیجی گمنام

نظرات (۳)

سلام علیکم
شرمنده بابت دیر سرزدم البت حضور داشتم ولی کامنت نذاشتم
بابت پستتتون بسیار ممنونم
حقیر ان شالله حرم رضوی نائب الزیار ه خواهم بود
حلال کنین
۱۹ خرداد ۹۵، ۱۲:۰۹
پاسخ:
سلام

ممنون که مارا دنبال میکنید
زیارت قبول 

مارو هم دعا کنید
سلللام 
نماز روزه قبول 
ها این شد 
سلام
لطفا به من هم سر بزنید
۳۱ شهریور ۹۶، ۲۱:۴۴
پاسخ:
سلام
چشم حتما
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
باز نویسی قالب توسط گروه فرهنگی سردار هور