خلاصه آمار

15 روز تا نیمه شعبان

شنبه, ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۸:۳۳ ق.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

 

شنیدن از امام رضـــا را که تلاوت می نمودند آیه ی : الم احسب الناس ان یترکوا ان یقولوا آمنا و هم لا یفتنون

و سپس فرمودند : آیا میدانی فتنه چیست 

 

معمر بن خلاد گفت : جانم به فدای شما ما بر این باوریم که مقصود ، فتنه و آزمایش در دین است

آنگاه حضرت فرمودند: گداخته می شوند ، همانگونه که طلاها گداخته میشود و پاک و خالص میگردند همانگونه که طلا از ناخالصی ها  جدا میگردد

 

پ.ن:

هر چه خواندم دعای عهد را اثر نداشت 

خالص نبودم ، با کوچکترین ضربه بی تاب شدم 

در حالی که اعمالم گواه بر این ماجراست

15 روز تا نیمه شعبان احادیث احادیث معصومین احادیث مهدوی تا نیمه شعبان حدیث حدیث روز حدیث روزانه حدیث مهدوی روز تا نیمه شعبان نیمه شعبان
  • ۹۵/۰۲/۱۸
  • بسیجی گمنام

نظرات (۴)

متشکر
۱۸ ارديبهشت ۹۵، ۱۷:۲۰
پاسخ:
خواهش میکنم
منتظر المهدی
خالص نبودم +++
۱۸ ارديبهشت ۹۵، ۱۷:۲۰
پاسخ:
نبودم :(
به به واقعا هر دفعه از مطالبت استفاده میکنم و فیض میبرم
احسنتم
۱۸ ارديبهشت ۹۵، ۱۷:۲۰
پاسخ:
خواهش میکنم درس پس میدیم
اللهم کل لولیک الفرج و العافیه و النصر و اجعلنا من خیر اعوانه و انصاره و المستشهدین بین یدیه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
باز نویسی قالب توسط گروه فرهنگی سردار هور