خلاصه آمار

تصویر زمینه فاطمیه

دوشنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۴، ۰۹:۳۸ ق.ظ

هوالمحبوب

سلام علیکم فرارسیدن ایام فاطمیه سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) رو خدمت شما عزیزان تسلیت عرض می کنم. برای این مناسبت جانگداز تصویر زمینه  طراحی کردیم برای رایانه شما دوستان که خدمت شما تقدیم می کنیم. 

بکگراند فاطمیه

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پ.ن:

ببین به نوجوانی او و به خردسالی ما * برای رفتن او اینقدر شتاب مکن

دعای او را که شنیدی دعای ماهم بشنو* دعای مادر ما را تو مستجاب مکن

 

دوستان امیدوارم دعا کنید واسه ماهم .....

  • ۹۴/۱۲/۱۷
  • بسیجی گمنام

نظرات (۷)

مهنا احمدی
زیباست
شعرهم قشنگه
تشکر
۱۷ اسفند ۹۴، ۱۴:۴۰
پاسخ:
خواهش میکنم 

شعر هم در حرم امام رضا گفتن من نوشتمش فقط
❤منتـــظر المـهـدی❤
خیلی زیبابود.....
۱۷ اسفند ۹۴، ۱۴:۴۰
پاسخ:
ممنون
نشانه گمنام
سلام علیکم
بسیار عالی بود
ممنونم
یا علی التماس دعای فرج
روزیتون شهادت در رکاب مولا صاحب الزمان عج
۱۷ اسفند ۹۴، ۱۴:۵۴
پاسخ:
سلام

خواهش میکنم

محتاجیم به دعا
سلام لطفا این پست رو بخونید و اگه میشه نشرش بدید:)
استفاده شد ممنون 
۱۸ اسفند ۹۴، ۰۸:۰۸
پاسخ:
سلام 

خواهش میکنم
سلام خدمت شما دوست عزیز

وب خوبیست آرزوی موفقیت و سلامت در سال جدید دارم.

یا حق
۲۸ اسفند ۹۴، ۱۰:۲۱
پاسخ:
سلام به همچنین منم برای شما ارزوی موفقیت میکنم
تبریک میگم
مطالبتون عالی هستن
به ما هم سر بزنید
http://اخبارفارسی.com
یا حق
۱۶ فروردين ۹۵، ۱۹:۲۱
پاسخ:
ممنون به شماهم سرزدیم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
باز نویسی قالب توسط گروه فرهنگی سردار هور