خلاصه آمار

دلنوشته رهبری تنها

جمعه, ۹ بهمن ۱۳۹۴، ۱۰:۱۱ ب.ظ

این صرفا دلنوشته است و جنبه دیگری ندارد 

دیدند رهبر تنها ایستاد گفت اجازه نمیدهم
گفتند مگر ما مردم ایم! برمیگردیم! این آژانس هم مثل همان آواکس!
پیامی آورده اند شهدا را میگوئیم اما در این دیار کسی گوشش بدهکار نبود 

خودم رو میگم اقا گفت تحصیل تذهیب ورزش همه رو رها کردم چسبیدم به فضای مجازی

بعد یه مدت گفتم اقا میگه ازدواج 

دم دم مزاجیم فقط اون قسمت رو برداشت میکنیم که میبینم میتونیم انجام بدیم 

شاید فقط من اینجوری هستم 

دعا کنید واسم 

دیگه کمتر میام

 

  • ۹۴/۱۱/۰۹
  • بسیجی گمنام

نظرات (۱)

خب اگه اون قسمت که بتونیم رو انجام بدیم که درسته 
اغلب اون چیزی رو بر می گزینیم که دلمون می خواد
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
باز نویسی قالب توسط گروه فرهنگی سردار هور