خلاصه آمار

سینا سینا عباس

جمعه, ۶ فروردين ۱۳۹۵، ۰۹:۴۱ ب.ظ

تقریبا سنگرها آماده شده و بچه ها هر کدام خسته ،
گوشه ای برای استراحت پیدا کردند و من دلم برای شما تنگ شده.
زیارت بی بی زینب و رقیه خاتون در کنار خانواده بسیار لذت بخش بود اما
اگر نبود فرمان رهبر و مقتدایم هرگز شما را رها نمی کردم و جان شیرین را نزد خود نگاه می داشتم
و روح خویش را برای سربازی امام قائم پرورش می دادم
و خدمت به خلق را سرلوحه کار خویش قرار می دادم اما
اکنون که بر من تکلیف شده دیگر مرا یارای ایستادن نیست 
مادرم
به یاد دارم روزی را که با اصرار من پدر را راضی کردی
که اگر فرزندان من و تو به صحنه نبرد نروند
پس چه کسی باید با دشمن مبارزه کند
اگر پایداری استقامت و توکل به خداوند در شما ضعیف بود هرگز نمی توانستید
برگه شهادت فرزند خود را امضاء کنید
مادرم قدرت تو همیشه زبانزد بود
  پس اگر لایق شهادت شدم تبریک خدا و رسول تقدیم به تو ،
تویی که مرا در این راه پرورش دادی
آنروز که در مجالس امام حسین علیه السلام مرا همراه با اشک برای سالارشهیدان شیر دادی
از همان زمان عشق به او را در من پروراندی .

 

 


دریافت

پ.ن» همه از زندگیشون سخت شده همه ان ها میگفتند حجاب 

اما کسی گوشش بدهکار نیست 

حرف های این شهید اشک ادمو در میاره 

به پسرش گفت دعا کن اروم شم دنیا براش سخته

اما من چی ....

 

 

روضه خوانی شهید سینا سینا باباجان سینا سینا عباس شهیدان صدای شهید عباسعلی علیزاده عباسعلی علیزاده مدافع حرم
  • ۹۵/۰۱/۰۶
  • بسیجی گمنام

نظرات (۵)

قشنگ بود خیلی خیلی 


متن بالا مال کی بود 


کی ؟ 
پی نوشت رو نفهمیدم 
اونا اتفاقا زندگی رو دوست داشتن 

رفتنشون هم توی زندگی بوده نه برا فرار از سختی زندگی 
من شهیدی رو می شناسم که ازدواج کرد و  گفت دوست دارم موقع شهادت دینم کامل باشه ..... بعدش رفت و شهید شد ......

اونا کلا پای زندگی بودن .... پای کار .... مع العسر یسری ..... با سختی راحتیه ..... دنبال راحتی بدون سختی نباش وجود نداره سرابه ....
و خود این سختی عین رااحتی می شه .... خب منبرم طول کشید شرمنده ....
۷ فروردين ۹۵، ۰۹:۵۰
پاسخ:
متن بالا هم مربوط به یک شهید نوجوان دفاع مقدس بود 

شهید کاظم خدایی
خدایا
اللهم عجل  فی فرج مولانا یا صاحب الزمان عج
شما قشنگ تر منتشرش کردین ممنون✋
۷ فروردين ۹۵، ۱۵:۵۱
پاسخ:
حرف شهید قشنگش کرده
سرباز جاامانده
صوت رو یه تیکه هاییشش رو از تی وی شنیدم.قشنگه.ممنوون
۹ فروردين ۹۵، ۱۷:۳۴
پاسخ:
عالیه
سرباز گم نام
شهداشرمنده ایم.......
۳۱ شهریور ۹۶، ۲۱:۴۳
پاسخ:
همه شرمنده هستیم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
باز نویسی قالب توسط گروه فرهنگی سردار هور