خلاصه آمار

شیعه ی حرفی، آدم برفی

دوشنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۴، ۰۵:۲۸ ب.ظ

کلیپ رو دانلود کنید نظراتون رو بگید

 

 

 

پ.ن: از گذاشتن این فیلم از شما معذرت خواهی میکنم 

اگه یک صدم واسه دیدن امام زمان فقط گریه میکردن اومده بود  اما حالا چی ...

 

مرحوم آیت الله مجتهدی تهرانی که از علمای تهران بودند ، نقل کردند: شبی در نجف بعد از اتمام نماز جماعت پشت سر آیت الله شهید مدنی و خلوت شدن مسجد ، ناگهان دیدم آقای مدنی شروع به گریستن کرد! چون به من اظهار لطف داشتند به خودم جرأت دادم و علت گریه ناگهانی ایشان را پرسیدم.
 
ایشان فرمودند: بعد از نماز یکی گفت: امام زمان(عج) را دیده است که به او فرموده اند:(( ببین این شیعیان بعد از نماز بلافاصله به سراغ کارهای خود رفتند و هیچ کدام برای فرج من دعا نکردند! ))
 
من هم تا این را شنیدم متأثر شدم و گریستم. آیت الله مجتهدی فرمودند: بعدها متوجه شدم امام زمان(عج الله تعالی فرجه الشریف) این گلایه را به خود ایشان (شهید مدنی) گفته بودند!!!

 

ببخشید 

آدم برفی دلم گرفته شیعه ی حرفی گریه برای امام زمان
  • ۹۴/۱۱/۰۵
  • بسیجی گمنام

نظرات (۰)

نظرات شما عزیزان دلگرمی برای ما می باشد
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
باز نویسی قالب توسط گروه فرهنگی سردار هور