خلاصه آمار

ماه بندگی 2

چهارشنبه, ۱ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۲:۳۰ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

 

هنگامى که او را خواندم در خطاها فرو رفته بودم ولى دعوتم را اجابت فرمود، در حالى که احتیاجى به من نداشت.

در حالى که با او بیگانه بودم مرا دعوت کرد ولى من به او پاسخى ندادم، به من روى نمود ولى از او روى گرداندم.

واى از کار زشت من و بدکاریم چگونه جرأت کردم و چطور خود را فریب دادم خدایا بخاطر این کارهاى بسیار زشت و این حالات دردناک و بد به فریادم برس .

قسم به عزت و بزرگیت اى آقا و مولاى من و اى پناهگاه و نجات دهنده من اگر پوست من مى‏توانست عذاب تو را تحمل کند و نیرویى داشتم که مى‏توانستم مجازات تو را تحمل نمایم، از تو نمى‏خواستم مرا ببخشى بلکه بخاطر خشمى که بر خود دارم و پستى خودم، از تو مى‏خواستم مرا عذاب و مجازات نمایى که چرا بعد از این گرامیداشتهاى بزرگ از اوامر تو سرپیچى کرد.

تو، به او روى آوردى ولى او بعد از این همه لطف از تو روى گردانده و به تو پشت کرد چه پروردگار مهربان، چه بردبارى بزرگ و چه لطف فراوانى در «توبه» را براى عاصیان پست و تجاوزگران خطاکارى مانند من گشود، از بازگشت آنان جلوگیرى ننمود، به توبه کننده وعده قبول داد، از گناهان در گذشته و آنها را تبدیل به چند برابر اعمال شایسته گردانید. 

پ.ن:

 

 

بهترین توشه | ایت الله مجتهدی
دریافت
مدت زمان: 1 دقیقه 4 ثانیه

. کوله بار گناهم آماده است برای جا گذاشتن ... این است آن چیزی من که آوردم خدایا 

. اعتکاف فرصتی برای پاسخ دادن به لبیک معبود تنها کافیست فقط برای رضایتش قدمی برداری

. اگر قسمت باشد چند روزی نیستیم امیدوارم که ما را دعا کنید و اگر لایق باشیم دعایتان خواهم کرد

 

ماه بندگی ماه رجب وصیت وصیت عرفا وصیت نامه وصیت نامه جواد آقا ملکی تبریزی وصیت نامه میرزا جواد آقا ملکی تبریزی
  • ۹۵/۰۲/۰۱
  • بسیجی گمنام

نظرات (۴)

❤منتـــظر المـهـدی❤
عالی ترازعالی

عیدتون مبارک...
۳ ارديبهشت ۹۵، ۱۱:۰۵
پاسخ:
عید شما هم مبارک
صوت عالی
۳ ارديبهشت ۹۵، ۱۱:۰۵
پاسخ:
حرف نداره صحبت های استاد اخلاق
خوش بحالتون .....هیچ وقت فکر نکردم معتکف بشم...

شاید ان شاء الله خودم رو 15 به اعمال ام داود برسونم؟
۳ ارديبهشت ۹۵، ۱۱:۰۵
پاسخ:
ماهم نرفتیم ان شا الله برای اعمال میریم
سلام
ممنون
۳ ارديبهشت ۹۵، ۱۱:۰۵
پاسخ:
سلام

خواهش میکنم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
باز نویسی قالب توسط گروه فرهنگی سردار هور