خلاصه آمار

یادش بخیر سالی که رفتم جنوب

دوشنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۴، ۰۵:۰۷ ب.ظ

یادش بخیر سالی که رفتم جنوب 
اون حس و اون حال خوب بارونای بهاری 
هنوز دارم با چفیه و سر بند 
کنار رود اروند یه عکس یادگاری
یادش بخیر طلاییه بوی یاس 
مقر حضرت عباس سه راهی شهادت 

دریافت:
عنوان: یادش بخیر رفتیم جنوب
حجم: 5.65 مگابایت
توضیحات: قشنگه ، بخصوص وقتی غروب شلمچه را فضا سازی میکنه
 

گوش بدید حتما 


هنوز دارم تاب و تب دوکوهه
شوق شب دو کوهه خاطره های همت
یادش بخیر / اشکای مادری که میداد سلام 
کنار اروند / به مزار هشت شهید گمنام
یادش بخیر / حس طلائیه و گنبد طلا 
سیصد و هشتاد کیلومتر - فاصله تا کربلا
کربلا کرب و بلا کربلا

یادش بخیر شلمچه و غروباش 
همش می گفتم ای کاش منم بشم خدایی
هنوز دارم دغدغه ی هویزه 
منطقه ی هویزه خدایی بود چه جایی
یادش بخیر یه قتلگاه سنگی 
وسایلای جنگی چمران و دهلاویه
هنوز دارم یه عکسی توی عکسام 
با یه شهید گمنام تو بهترین زاویه
یادش بخیر / با رفقا سینه زدیم شلمچه 
قدمگاه امام رضا / سینه زدیم شلمچه
یادش بخیر / هویزه گلزار پرستو هاست 
حماسه های / بی نظیر علم هدی 
کربلا کرب و بلا 

یادش بخیر فکه و حال و هواش 
آوینی و قتلگاش کنار میدون مین 
هنوز دارم خاطره های بسیار 
از سرزمین اصرار از خاک فتح المبین 
یادش بخیر حس عجیب معراج 
دلای خون محتاج پشت ضریح چوبی
هنوز دارم هوای شوش و دانیال 
کاشکی باشم باز امسال اونجا دم غروبی
یادش بخیر/ فکه مگه رملاشو یادم میره 
نسیم جانفزای کربلاشو یادم میره
یادش بخیر / میبارید اشک رفقا مثل سیل وقتی می گفت راوی برامون از کانال کمیل 
 کربلا کرب و بلا

مجتبی رمضانی یادش بخیر سالی که رفتم جنوب یادش بخیر سالی که رفتم جنوب مجتبی رمضانی
  • ۹۴/۱۱/۰۵
  • بسیجی گمنام

نظرات (۲)

رفاقت به سبک شهید
سلام نمیدونم شما رفته بودید جنوب مداحی که اونجا پخش میشد چی بود ولی یه مداحی هست اونجا پخش میشد من هربار گوش میدم سیر نمیشم
لطفا از اینجا دانلود کنید +
۵ بهمن ۹۴، ۱۷:۲۱
پاسخ:
هنوز دارم یه عکسی توی عکسام 
با یه شهید گمنام تو بهترین زاویه


رفاقت به سبک شهید
فکر نکنم نیومده لینک نه ؟
http://bayanbox.ir/view/mp3/179704946707065712/Haj-Mahdi-Salahshoor-khak-e-asemouni-rahianenoor-bahar-94-Studio-mesbahalhoda.blog.ir.mp3
۶ بهمن ۹۴، ۰۹:۴۶
پاسخ:
اومد دست شما درد نکنه مهدی سلحشور خیلی قشنگ خونده تصویریش هم قشنگ بود
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
باز نویسی قالب توسط گروه فرهنگی سردار هور