خلاصه آمار

16 روز تا نیمه شعبان

جمعه, ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۲:۰۱ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

 

پیامبر مهربانی ها فرمودند:

خوشا به حال شکیبایان در غیبت امام زمان عج خوشا به حال آنان که پیوسته در راه راست امامان گام بر میدارند 

خداوند در کتاب خود ، ایشان را چنین توصیف کرده است : الذین یومنون بالغیب

 

پ.ن:

یا لیـــــتنا کنــــا معک 

 

16 روز تا نیمه شعبان احادیث احادیث معصومین احادیث مهدوی تا نیمه شعبان حدیث حدیث روز حدیث روزانه حدیث مهدوی روز تا نیمه شعبان نیمه شعبان
  • ۹۵/۰۲/۱۷
  • بسیجی گمنام

نظرات (۲)

منتظر المهدی
واقعا خوش به حال شون

من پر از یا لیتنایم ...
اللهم کل لولیک الفرج والعافیه و النصر واجعلنا من انصاره و اعوانه و المستشهدین بین یدیه 
ولی من لفظ یا لیتنا  گفتن و حسرت رو دوست ندارم منفی هستش تو قران اینجا 

سوره : النساء آیه : 73 به کار رفته : وَلَئِنْ أَصَابَکُمْ فَضْلٌ مِّنَ الله لَیَقُولَنَّ کَأَن لَّمْ تَکُن بَیْنَکُمْ وَبَیْنَهُ مَوَدَّةٌ یَا لَیتَنِی کُنتُ مَعَهُمْ فَأَفُوزَ فَوْزًا عَظِیمًا : و چون مالی از جانب خدا نصیبشان شود چنان که گویی میانتان هیچ گونه مودتی نبوده است گویند : ای کاش ما نیز با آنها می بودیم و به کامیابی بزرگ دست می یافتیم  
حکایت حال تنبل خانهایی که تو میانه کارزار نبودند و بعد از غنائم می گفتن ای کاش بودم من دعام همینه پسم نمی گیریم محکم هم می خوام کاری هم به لیاقت خودم ندارم .....من رو از انصار و یارن امام اونم از بهترینش و شهید در راه او قرار بده .... همین کوتاه نمی ام .... اصلا چه معنی داره حسرت وقتی مبارزه هست ... اگه مستقیم شهید نشی .... یه جور دیگه شهید می شی
اعتماد به نفس رو دارید دیگه 
۱۸ ارديبهشت ۹۵، ۰۹:۱۴
پاسخ:
شاید حق با شما باشه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
باز نویسی قالب توسط گروه فرهنگی سردار هور