خلاصه آمار

21 روز تا نیمه شعبان

يكشنبه, ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۱:۲۱ ق.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم 
 
مولــــــایم !

دیگر توان نوشتن دلنوشته را ندارم ... از این پس تنها اکتفا میکنم به حرف های گفته شده در مورد شما ...

ابوبصیر میگوید:

روزی امام صادق علیه السلام فرمودند: می خواهید برای شما بگویم آنچه را که خداوند عز و وجل اعمال بندگان خود را بدون آن قبول نمیکند

عرض کردم بلی ، بفرمائید

امام فرمودند: 

گواهی دادن به این که هیچ معبودی جز خداوند سبحان نیست و حضرت محمد «ص» بلنده و فرستاده اوست 

پذیرفتن دستورات الهی ،دوستی با ما و بیزاری جستن از دشمنان ما اهل بیت ، تسلیم بودن در مقابل امامان معصوم ،

پرهیزکاری و کوشش با اطمینان و آرامش و انتظار امام قائم 

سپس فرمودند ما اهل بیت حکومتی داریم که هر زمان خداوند بخواهد ، آن را می آورد 

و در ادامه فرمودند: هر کس شادمان می شود از این که از یاران امام قائم باشد ، باید منتظر او باشد و عمل خود را با پرهیزکاری و نیکوییهای اخلاقی همراه سازد، در حالی که منتظر امام زمان است  پس اگر از دنیا رفت و امامش بعد از مرگ آو ظهور کرد به او همانند کسی که در رکاب آن حضرت است ، پاداش می دهند پس کوشش کنیم و در انتظار ظهر امام باشید .گوارا بادبرشما ، ای گروهی که در سایه رحمت الهی قرار گرفته اید 

 

21 روز تا نیمه شعبان احادیث احادیث معصومین احادیث مهدوی حدیث حدیث روز حدیث روزانه حدیث مهدوی روز تا نیمه شعبان نیمه شعبان
  • ۹۵/۰۲/۱۲
  • بسیجی گمنام

نظرات (۳)

منتظر المهدی‌
سلام علیکم ان شاءالله سر باز دررکاب ِ مولا باشید بحق علی علیه السلام
۱۲ ارديبهشت ۹۵، ۱۳:۴۹
پاسخ:
سلام

ترسم از سربار بودنه
اللهم عجل لولیک الفرج والعافیه و النصر و اجعلنا من خیر اعوانه و انصاره و المستشهدین بین یدیه


باز شروع شد :-(
بابا سربار هستیم این دیگه ترس نداره که 
چیکار کنیم ما فقراییم به سمت آنها 
بعدش .... من یکی که محکم چنگ می زنم ریسمانشون رو و می گم شما می تونید هزاران هزار بهتر از من داشته باشید اما اگه شما من رو نخواهید که من صاحبی غیر شما ندارمممممممممممممممم
بابا ول کن
باهاشون خودمانی باش
یعنی چی 
الان وقت نطقه نه که ببخشید دور از  جونتون لال مونی گرفتن 
هی باید بگی 
خواهش کنی 
تمنا کنی 
انقدر در بزنی 


بی خیال 
ما رفتیم 
۱۲ ارديبهشت ۹۵، ۲۲:۴۹
پاسخ:
ممنون بابت نظرتون
منتظر المهدی‌
تا امام زمان وداریم چرا ترس ؟؟مولا کریمه ...
۱۳ ارديبهشت ۹۵، ۱۰:۳۹
پاسخ:
هعی :( 
ببخشنده ی که تمام گناهان رو بخشیده :( و باز منی که گناه میکنم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
باز نویسی قالب توسط گروه فرهنگی سردار هور