خلاصه آمار

23 روز تا نیمه شعبان

جمعه, ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۹:۴۸ ق.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم 
 
مولــــــایم !

هــر کجا  روی گردانم تو را درنظرم تداعی میکنم ، هر جا بروم با تو ، برای تو و به یاد تو است 

میبیــنم که سایه لطف و عنایت را برسرم گسترده کردی 

به یاد می آورم که هر هفته نامه عملم را برای شمــا می آورند و او از روی محبت به آن نگاه می اندازد 

گاه مسرور می شود سپس دست به دعا برداشته از خدا برای خوبی های من طلب پاداش میکند

و گاهی سر فرو می اندازد

دست به دعا برداشته از خدا برای لغزش های من بی سر و پا طلب بخشش

و تنها کافیست به یاد آوری حدیث نوشته شده در برد حرم امام رضا را 

«إِنّا غَیْرُ مُهْمِلینَ لِمُراعاتِکُمْ، ولاناسینَ لِذِکْرِکُمْ»*

پ.ن:

*ما هیچگاه در رسیدگی به شما کوتاهی نکرده و شما را از یاد نمی بریم

*سعی میکنیم از این بعد فقط حدیث بنویسم 

ببخشید که وقتتون رو گرفتم

23 روز تا نیمه شعبان حدیث حدیث مهدوی روز تا نیمه شعبان روزشمار تا نیمه شعبان نیمه شعبان
  • ۹۵/۰۲/۱۰
  • بسیجی گمنام

نظرات (۱)

سلام 
اللهم عجل لولیک الفرج والعافیه و النصر و اجعلنا من خیر انصاره و اعوانه و المستشهدین یدیه 



چرا فقط حدیث بنویسید؟ قشنگ می نویسید؟ لطفا ادامه بدید .... کوتاه می نویسید و دل نشین ....
۱۰ ارديبهشت ۹۵، ۱۸:۵۱
پاسخ:
دیگه توانایی در خودم نمی ببینم که ادامه بدم 

سعی میکنم ادامه بدم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
باز نویسی قالب توسط گروه فرهنگی سردار هور