خلاصه آمار

24 روز تا نیمه شعبان

پنجشنبه, ۹ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۱:۱۳ ق.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم 
 
مولــــــایم !

در مسجد الحرام به دور خانه کعبه طواف میکنم هفت بار مسیر بین صفا و مروه را طی میکنم و چشم می اندازم ، به هر سوی نگاه کنم ، شما را نمی ببینم ، مردم از سرزمین های مختلف ،مناسک حج را انجام میدهند ، موج جمعیت در چشم های من می نشیند و با خود زمزمه میکنم «عَزیزٌ عَلَیَّ اَنْ اَرَی الْخَلْقَ وَلا تُری »*

به عرفات میروی در مشعر می نشینی و به سرزمین مِنی وارد می شوم ، سنگ میزنم ، قربانی میکنم ، سر میتراشم 

 

میــــدانم آقایــــــم که تو هم با من هستــی و در کنــار من ...

از خود بارها پرسیدم که پس از انجام مناسک حج کجا ماوی خواهید گرفت و باز با خود میگم «إِلى مَتى أَحارُ فیکَ یا مَوْلاىَ»*

پ.ن: 

*برایم سخت است که خلــق را ببینم و تو از نظرم پنهان باشی

*مولای من ! تا کی سرگردان تو باشم ؟

24 روز تا نیمه شعبان امام زمان امام زمانم حدیث حدیث مهدوی روزشمار تا نیمه شعبان نیمه شعبان
  • ۹۵/۰۲/۰۹
  • بسیجی گمنام

نظرات (۵)

سلام
متشکر
http://weblogiha.blog.ir/1395/01/13-1
http://mohajabe.blog.ir/post/%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%DA%86%DB%8C%D8%B2-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%B2%D9%86-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA
منتظر المهدی‌
باعرض سلام وخداقون این روزا وبتونعالی ترشده اجرتون با امام زمان علیه السلام
۱۰ ارديبهشت ۹۵، ۰۹:۲۹
پاسخ:
ممنون
اللهم عجل لولیک الفرج
۱۰ ارديبهشت ۹۵، ۰۹:۲۹
پاسخ:
بحق فاطمه عجل لولیک الفرج
اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر و اجعلنا من خیر اعوانه و انصاره و المستشهدین بین یدیه

چرا برا امام حسین ع روز شما نگرفتید؟ 
بعدش روزا کوتاهتر می شد....شاید چون مسیرمون از امام حسین ع نیست اینقدر دوریم 
۱۰ ارديبهشت ۹۵، ۰۹:۲۸
پاسخ:
سلام

روزشمار زیاد را در نظر گرفتیم  ولی تو همین روز شمار از امام حسین هم حرف خواهیم زد 

ممنون از یاداوریتون
ص
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
باز نویسی قالب توسط گروه فرهنگی سردار هور