خلاصه آمار

26 روز تا نیمه شعبان

سه شنبه, ۷ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۷:۳۹ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم 

 

مولــــــایم !

به راه افتاده ی در میان جمعیت ، احساس میکنی که تنها هستی و نیازمند دستی مهربان تا جانت را نوازش کند . هر چند زیر لب خود قسمتی از کلام جدت مولای بیان را زمزمه میکنی و می گویی « لَا تَسْتَوْحِشُوا فِی طَرِیقِ الْهُدَى لِقِلَّةِ أَهْلِهِ »*

آقایــم هیچ میدانی ؟؟

سایه ترس ، آرام آرام نزدیکم می شود تا بر وجودت بنشیند . میدانی ولی باز میگویم شوق دیدارت آرام و قرار مرا گرفته است و من همه جا زمزمه میکنم  « هَلْ إِلَیْکَ یَابْنَ أَحْمَدَ سَبیلٌ فَتُلْقى »*

و شاعر حس مرا قشنگتر از خودم توصیف کرده 

همه هســـــت آرزویم که ببینم از تو رویی 

چه زیان تو را که من هم برسم به آرزویی

پ.ن: 

* در مسیر هدایت از اندک بودن رهروان ، بیمی به خود راه ندهید/ نهج البلاغه ، خطبه 192

*ای فرزند پیامبر ! آیــا راهی برای دیدار تو هست ؟؟

 

26 روز تا نیمه شعبان حدیث حدیث مهدوی نیمه شعبان
  • ۹۵/۰۲/۰۷
  • بسیجی گمنام

نظرات (۲)

لطفاً به من نشان بده راه علاج را
دنیا به هستی ام زده چوب حراج را
۸ ارديبهشت ۹۵، ۱۸:۳۲
پاسخ:
عـــالی
اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر و اجعلنا من خیر انصاره و اعوانه و المستشدین بین یدیه
۸ ارديبهشت ۹۵، ۱۸:۳۲
پاسخ:
الهی آمین
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
باز نویسی قالب توسط گروه فرهنگی سردار هور