خلاصه آمار

بهای خون شهدا

دوشنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۴، ۰۵:۳۵ ب.ظ

 

 

 

پ.ن: ببخشید باز بابت این فیلم ها دیگه ملت عادت کردن دولت هم همکاری میکنه 

کار فرهنگی کردن ، جواب خون شهدا را دادن 

هعی 

ببخشید

دلم گرفت، روحم پژمرد، صبر و طاقتم به سرآمد. از گذشته ها شرمنده ام 

و از آینده ها بیمناک.  تنها تسلی من آب دیده است...اشکی که تقدیم تو می کنم، ای شهید!

آبی که با آن دل خود را شستشو می دهم و با این وسیله غمهای درونی خود را تسکین می بخشم. 

از آتش درونی خود می کاهم  و برای لحظه ای آرامش ضمیر می یابم.

برایمان دعا کنید

بهای خون جواب خون شهدا جواب شهدا شهدا کار فرهنگی
  • ۹۴/۱۱/۰۵
  • بسیجی گمنام

نظرات (۱)

رفاقت به سبک شهید
یا فاطمه زهرا این چی بود!!!!!!!!!!
خداااااا
من فقط تونستم کمی نگاه کنم نفسم داشت قطع میشد
۶ بهمن ۹۴، ۰۹:۴۶
پاسخ:
جواب خون شهداس
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
باز نویسی قالب توسط گروه فرهنگی سردار هور