خلاصه آمار

سید شهیدان اهل قلم

سه شنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۳، ۰۹:۴۲ ب.ظ

سلام 

میخاستم شروع کارم با جمله ی از شهید آوینی باشه خیلی ها کار کردن برای شهدا خیلی از من بهتر نمیدونم چقدر میتونم کار کنم اما میدونم دوست دارم یک کاری شروع کنم برای همین اینجا رو درست کردم 

یه دعا فقط خدا از ما امتحان نگیر 

ای شهید؛

ای آنکه برکرانه ی ازلی وابدی عالم وجود برنشسته ای دستی برآر و ماقبرستان نشینان عادات سخیف را نیز ازاین منجلاب بیرون کش.

عجب ازاین عقل باژگونه که ما رادرجست و جوی شهدابه قبرستان ها می کشانَد!

Shahid shahdat.ir shohda سرداران شهید شهدا شهدای شاخص شهید اوینی شهیدان
  • ۹۳/۰۵/۲۱
  • بسیجی گمنام

نظرات (۰)

نظرات شما عزیزان دلگرمی برای ما می باشد
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
باز نویسی قالب توسط گروه فرهنگی سردار هور